Осінній салон - 2018

До Дня художника

12 жовтня - 14 листопада

Учасники виставки та перелік робіт
  • ОСІННІЙ САЛОН 2018
  • 1. Байдукова С. Осінній букет п.о. 2012
  • 2. Бартошик В. Старе місто двп.о. 2017
  • 3. Бедрунь Л. Натюрморт з кавуном п.о. 2017
  • 4. Бедрунь Л. Натюрморт з фруктами п.о. 2017
  • 5. Бесараб Я. Коник Мирослав п.о. 2018
  • 6. Бурдаш О. В сузір’ї риби п.а. 2018
  • 7. Бурдаш О. Золота середина (прорив) п.а. 2018
  • 8. Бурдаш О. Ілюзія і реальність п.а. 2018
  • 9. Бурдаш О. Польова царівна п.а. 2018
  • 10. Бурдаш О. Розслаблення п.а. 2018
  • 11. Бурмістенко І. Без назви гар.емаль, мідь, дерево 2017
  • 12. Войцеховська А. Солодкий день п.а. 2017
  • 13. Галькун Т. Останні квіти серпня п.о. 2018
  • 14. Гарголь А. У воді Йордана п.а.о. 2018
  • 15. Гетьман Ю. Кавун п.о.а. 2018
  • 16. Гетьман Ю. Флокси п.о. 2018
  • 17. Горбаль А. Об’єкт №1 2018
  • 18. Гудзан Я. Будинок культури в с. Замлиння п.о. 2018
  • 19. Гудзан Я. Потік у с. Замлиння п.о. 2018
  • 20. Гудзан Я. При заході. Село Ступниця п.о. 2018
  • 21. Гудзан Я. Яблуня п.о. 2018
  • 22. Гупало А. Я бачив дощ п.о. 2018
  • 23. Дацюк К. Грейпруфти к.о. 2016
  • 24. Дацюк К. Осінній блюз к.о. 2015
  • 25. Дембицька В. Пейзаж к.о. 2014
  • 26. Дмитрук О. БАЛАНС PHENOMENON 2018
  • 27. Журавель О. Ніч, яка місячна п.о. 2018
  • 28. Звягінцева О. Воїн Лучеська п.о. 2018
  • 29. Звягінцева О. Давньоруський воїн п.о. 2018
  • 30. Івашків Г. диптих Маки 2018
  • 31. Касянчик В. Осінній натюрморт п.о. 2013
  • 32. Козловський М. Етюд зі ставком п.о. 2018
  • 33. Козловський М. Закарпатський пейзаж п.о. 2018
  • 34. Козловський М. Пейзаж з копицями к.о. 2018
  • 35. Конська В. Вхід в Олицький замок п.о. 2018
  • 36. Конська В. Парк. Олика п.о. 2017
  • 37. Королюк В. Вечір п.а. 2016
  • 38. Королюк В. Кури що сховались від дощу п.а. 2016
  • 39. Королюк В. Старе подвір’я п.о. 2015
  • 40. Королюк В. Сходить місяць п.а. 2017
  • 41. Косарук Л. Абстракція І п.о. 2018
  • 42. Косарук Л. Абстракція ІІ п.о. 2018
  • 43. Костукевич С. Верес п.о. 2018
  • 44. Костукевич С. Сонячний букет п.о. 2018
  • 45. Костукевич С. У полі п.о. 2018
  • 46. Курилюк В. В людей роги теж є… скло 2018
  • 47. Куценко М. Загнаний звір к.о. 2018
  • 48. Кучма О. Квіти друк на тканині 2018
  • 49. Кучма О. Поле текстиль 2018
  • 50. Литвин Л. Мисливський сезон п.о. 2018
  • 51. Литвин Л. Пам’яті Героїв Нового Загорова п.о. 2018
  • 52. Лук’янчук А. 33Б п.о. 2017
  • 53. Лукасевич А. Яблука п.о. 2018
  • 54. Мелесь Н. Душа п.о. 2014
  • 55. Міцевський В. Без назви п.о. 2018
  • 56. Міцевський В. Діти вогню п.о. 2018
  • 57. Мозговенко Д. Ісус п.а. 2018
  • 58. Мороз В. На річці Уж. Коростень к.о. 2018
  • 59. Мороз В. Пам’ятник княгині Ользі. Коростень к.о. 2018
  • 60. Мялковська Т. Плоди авокадо п.а.л. 2018
  • 61. Мялковська Т. Янгол дерева п.а.л. 2018
  • 62. Назарчук О. Захід 2017
  • 63. Омельченко Т. диптих У коморі гобелен 2014
  • 64. Островська М. Чи чує мене місто? Перфоменс. 2018
  • 65. Петрук Р. Щодня закохана Олена Бурдаш п.о. 2017
  • 66. Попова А. Листя батік 2018
  • 67. Романюк А. Надія г.батік 2013
  • 68. Рубан З. Із серії Два світи: Маркіян п.о.а. 2018
  • 69. Рубан М. Чорне море п.о. 2018
  • 70. Рубан О. Без назви пап.,міш.техніка 2018
  • 71. Рубан О. Без назви пап.,міш.техніка 2018
  • 72. Рубан-Головчук З. Бриз п.о. 2018
  • 73. Салинська Л. Олицький замок п.о. 2017
  • 74. Салинська Л. Скансен. Рокині п.о. 2018
  • 75. Салинська Л. У дворі замку п.о. 2017
  • 76. Салуха Т. Натюрморт з палітрою п.о. 2018
  • 77. Самчук О. Після дощу п.о. 2018
  • 78. Самчук О. Рідний край п.о. 2018
  • 79. Слота К. Пектораль душі акварель 2018
  • 80. Слота К. Радість акварель 2018
  • 81. Слота К. Світло акварель 2018
  • 82. Сніжук В. Весна над Стиром к.о. 2017
  • 83. Сніжук В. Осінній мотив к.о. 2017
  • 84. Собко П. Базальтові стовпи к.о. 2018
  • 85. Собко П. Пульмо пляж. Світязь к.о. 2018
  • 86. Собко П. Світязь п.о. 2018
  • 87. Стащук О. А в цьому полі п.о. 2018
  • 88. Стельмах Л. Велика риба п.о. 2018
  • 89. Стельмах Л. Танець вітру п.о. 2018.
  • 90. Столярук С. Острови душ міш.техніка, дерево 2018
  • 91. Столярук С. Ріка міш.техніка, дерево 2018
  • 92. Хведчук Л. Відчуття тривоги п.о. 2018
  • 93. Хведчук Л. Світанок п.о. 2018
  • 94. Хом’як В. На вулиці с. Рованці п.о. 2018
  • 95. Хом’як В. На подвір’ї п.о. 2018
  • 96. Хом’як В. Не жартуй п.о. 2018
  • 97. Черниш Г. Св. Варвара скло,о.,а. 2015
  • 98. Черниш Г. Христос. Іоан Бартист і троє святих скло,акрил 2017
  • 99. Чугай Р. Осінній мотивчик в Славсько п.о. 2018
  • 100. Чухрай В. триптих Субстанція дощу. Луцькі дворики фото 2018
  • 101. Шмід В. Діва к.о. 2017
  • 102. Шух Г. Квіти п.о. 2018
  • 103. Юр’єв Г. День народження п.о. 2018
  • 104. Юр’єв Г. Сон п.о. 2018
  • 105. Ядчук-Богомазова Т. диптих Пробудження батік 2018
  • 106. Ядчук-Богомазова Т. диптих Світло храмів. Луксор п.о. 2018
  • 107. Ядчук-Мачинська О. Філософія моря І п.о. 2016
  • 108. Ядчук-Мачинська О. Філософія моря ІІ п.о. 2016
  • 109. Янюк Т. Без назви метал, латунь, ста
Концепція. Олег Дмитрук БАЛАНС PHENOMENON

Олег Дмитрук

БАЛАНС PHENOMENON

Один із аспектів культурної колонізації - профанація ключових постатей культури. Якщо ж профанація сповна не вдається, а штучному забуттю особа не підлягає, створюється паралельний образ, котрий не має нічого спільного з реальною постаттю і її поглядами, проте цілковито її заступає. В СРСР образ цей міцно вкорінювався, зокрема через освіту. За часів незалежності, попри весь «ідеологічний намул», сутнісно він не змінився. З’явилися ж жовто-сині стрічки, старий рушник на суворому портреті зі шпону замінено на новіший. Цей портрет – не лише ілюстративний додаток до зманіпульованого образу. Візуальний аспект цементує (іноді в прямому сенсі) профанацію, стоїть на її сторожі, оберігає «канонічного» класика, фіксує за ним нішу – виключно нішу пам’ятника для проведення офіційних урочистих заходів. Монументи «пророків» схожі, до речі, на пам’ятники вождям, тільки локальні пророки менш амбітні, радше скорботні. На деяких обкладинках сучасних видань, зокрема навчальних посібників, фігурує кам’яне погруддя сірого кольору – то ж для когось радянська монументалка передує безпосередньому знайомству з творчістю. Практично всі сучасні пам’ятники виконані в кращих (або гірших) традиціях соцреалізму. Тож радянська і начебто українська (пострадянська) традиції перебувають у повній гармонії. Обидві «охороняють» доробок, охороняють від нового прочитання та осмислення. Поодинокі не інтегровані в освітню систему спроби ентузіастів фахово проаналізувати, інтерпретувати творчість класиків, зважаючи на жалюгідні наклади та обмежену аудиторію, не здатні порушити «баланс».

Колоніальна культура продовжує захищатись від того, що мало би становити культуру.

В СНУ триває ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ДЛЯ ВСІХ СТУДЕНТІВ спецкурс «Творчий феномен Лесі Українки» «феномен бетонного погруддя Лесі Українки»

Marichka Ostrovska. "ЧИ ЧУЄ МЕНЕ МІСТО?!?!?"

Матеріал та інструменти до перформансу "ЧИ ЧУЄ МЕНЕ МІСТО?!?!?"

Наше місто дуже мистецьке і цікаве, зі всіма своїми локаціями, тусовками, середовищами і т.п.... та чи взаємодіємо Ми добре між собою? чи знаємо Ми одне одного? чи дружимо і ділимося своїми досвідами і практиками? чи доповнюєм одне одного чи навпаки?

З того що є зараз - Ми варимося кожен у своєму середовищі, іноді готові "з'їсти" художник художника(як приклад).

Хоча вже є кроки до взаємодії і це дуже Тішить.

ОТЖЕ - банки з горошком, як приклад наших середовищ, закритих і у своєму соку кайфуючих))). Картон з прорізами- орієнтовні локації, у нас їх набагато більше!!! З одного боку так і є, і це вроді нормально)) та потрібно комунікувати - Відкриватися і ділитися! Ходити на виставки і в театри, на концерти і літературні заходи, і ще багато іншого. Тому що у спілкуванні і дослідженні одне одного народжується Нове! І це стосується абсолютно всього! Вилазьмо!!! Приходьмо!!! Спілкуємося!!! ЧУЙМО!!!