Художниці Волині

30 травня - 14 липня

Учасники виставки та перелік робіт
  • Бурдаш О. Вертикальний погляд. п/а, 2020
  • Бурдаш О. Відновлення. п/а, 2020
  • Бурдаш О. Обмеження. п/а, 2020
  • Бурдаш О. Плоди пізнання. п/а, 2020
  • Ганейчук К. Барбі. Серія 6 шт., фото, 2019
  • Гетьман Б. Тиха вода, 50х100, п/о, 2020
  • Гетьман Ю. Квіти сновидінь, 50х100, п/о, 2020
  • Градиська Н. Феєрія танцю. 140х90, ДВП/а, 2020
  • Дяченко І. Мій затишок, 75х80, 2020
  • Журавель О. Обрані сонцем. 90х100, п/о, 2019
  • Журавель О. Різдвяна зірка. 90х100, п/о, 2019
  • Зиза І. Оман. Серія 2 шт., п/а, 2019
  • Конська В. Весна, 75х75, п/о, 2019
  • Конська В. Зрілість. 60х60, п/о, 2019
  • Корчук І. Весняний букет. Витинанка. 2020
  • Корчук І. Занурення у підсвідоме. Витинанка. 2020
  • Костукевич С. Під зоряним небом. 80х80, п/а, 2019
  • Костукевич С. Тюльпани. Серія 3 шт. 60х60, п/а, 2019
  • Кумановська Н. Базар. п/а, 2020
  • Кумановська Н. Літо. п/а, 2020
  • Кучма О. Лети-пливи. 60х80, п/а, 2020
  • Кучма О. Мозаїка весни. 70х80, п/а, 2019
  • Мелесь Н. Не такі. Серія 9 шт. п/а, 2019
  • Мялковська Т. Автопортрет. 65х65, п/а, 2020
  • Мялковська Т. Херувимська панна. дошка, розпис, 3 шт., 2019
  • Салинська Л. Лаванда. 75х80, п/о, 2019
  • Салинська Л. Палац румунської королеви Марії. 75х80, п/о, 2019
  • Стельмах Л. батік
  • Сацик Н. Ангел. Ікона, п/а, 2020
  • Сацик Н. Спасіння. Ікона, серія. п/а, 2019
  • Федина І. Архітектура Луцька. Графіка, серія 3 шт., акварель туш, 2020
  • Чарук А. Карасі. 110х100, п/о 2020
  • Чарук А. Хмаринка. 650х550, п/о 2020
  • Чарук А. Тумани. 70х70, п/о 2020
  • Черниш Г. Ікони на склі 6 шт., акрил, олія, 2020
  • Юхимюк С. Квіткова композиція. Диптих 40х160 (2), п/о, 2019
  • Ядчук-Богомазова Т. Весна. Ранок. Весна. Вечір. диптих, п/о, 2019
  • Ядчук-Богомазова Т. Мікро-макро космос. диптих, батік, 2019
  • Ядчук-Мачинська О. Дороги. Диптих, 85х85, п/о, 2020
  • Ядчук-Мачинська О. Сублімація. 100х100, п/о, 2020
Концепція Барбі

Катерина Ганейчук

Барбі цьогоріч виповнюється 60 років. Ювілей. В Римі бачила на національному музеї гігантську, на пів фасаду афішу - «Барбі - ікона стиля», поруч висіла афіша Альфонса Мухи... В першу мить важко було в це повірити. Я бавилась в дитинстві ляльками «дітьми» і бавилась в «дочки-матері». Вперше Барбі - з»явилась у мене десь у 80 му році, як доросла, сексуальна жінка...

Фотопроєкт про ЕТАЛОН та його КОПІЮ. Лялька копіює дівчину чи дівчина ляльку? Як наші іграшки живуть з нами в дорослому житті? Який мають вплив? І на які жертви люди готові заради нав'язаних зовні тимчасових умовностей, що називаються красою... Тимчасових, тому що краса - це завжди унікальність, краса не може бути масовою. Як тільки більшість набуде рис

«красивості», з'явиться нова унікальність, що буде ознакою краси. Ця гонитва безкінечна, та цікаво, які деформації готові наносити собі люди «заради краси». Історія людства оповідає, як в Китаї робили калік з дівчаток формуючи їм стопи у формі бутона лотоса, є вражаючі історії про деформування черепів, видовжування ший, розтягування мочок вух, губ, покриття шрамами - орнаментами шкіри чоловіків. Як близько біль стоїть поруч з красою? Біль фізична, як «жертва заради краси», так і душевна від невідповідності еталону :)

Можливо, саме тому у дівчат, моїх учениць, що стали модельками на знимках виникло бажання зламати ляльку-еталон, ляльку що стала символом краси для багатьох поколінь, а для мене знаковою фігуркою на шляху створення нового культу краси, який вимагає практично релігійного фанатизму і величезних жертв.

До речі, цього року виходить нова модель «барбі» вже безстатева, тендерно-нейтральна, певно, як відображення теперішніх змін в суспільстві

«Білі ворони» Наталії Мелесь

Дисонантне й демонстративне? Чи гармонійне й приховане? Яскраве й банальне? Чи непотьмарене й непересічне?

Герой Ежена Йонеско стверджував: «Лихо тим, хто хоче зберегти свою оригінальність!» Шанувальники творчості членкині СХУ, київської лучанки Наталії Мелесь твердять: «Крилатості, оригінальності – бути!»

Цикл робіт пані Наталії, представлений на весняній виставці, яка експонується нині у Галереї мистецтв ВОСХУ, дозволяє стверджувати, що «білі ворони» існують. На традиційне запитання про те, чому саме вирішила звернутися до нової теми, авторка щиро відповідає, що просто бере й малює те, що бажає.

Прогресивна молодь міста, давні поціновувачі й поціновувачки таланту мисткині, арт-колекціонери, неофіти живопису, безпосередня дитяча авдиторія завітали на презентацію робіт Наталії Мелесь, де у невимушеній та дружній атмосфері спілкувалися в оновленій виставковій залі.

Представлені полотна авторки відкривають нам неочікуваний світ білих птахів з людськими очима. Впродовж останніх трьох років пані Наталя створює цих дивовижних істот, за поглядами та обрисами яких вгадуються зовсім людські історії. Можливо, вимогливий глядач побачить відгомін естетики доби українського бароко у портреті рудоволосої дівчини з білим птахом? Чи композиція білокрилої трійці нагадає вам сімейний портрет? А замість зпопсованого голуба з лавровою гілкою може бути біла ворона зі сніжною квіткою?

Світло, інтрига, політ - це основи серії «Білі ворони» Наталії Мелесь. Тож надихаймося, насолоджуймося, вдосконалюймося!

Наталя Снейп